Skvelé zľavy až 90% na nezabudnuteľné zážitky, nevšedné chute, wellness, cestovanie a ďalšie pekné veci!

Najčastejšie otázky

Čo je to HappyDay.sk?
Happy Day znamená po preklade z angličtiny šťastný deň. HappyDay.sk je zľavový portál, ktorý Vám chce urobiť šťastný deň pri využití zľavových kupónov na najlepšie a najatraktívnejšie produkty a služby so zľavami až do výšky 90% na Slovensku ale aj v zahraničí!

Zaujala ma zľavová ponuka, ako ju viem využiť?
Na zľavovom portáli si zakúpite zľavový kupón oprávňujúci získať tovar alebo využiť službu u poskytovateľa. Kliknete na tlačidlo Kúpiť a v termíne splatnosti zaplatíte za objednávku. Po zaktivovaní zľavovej ponuky a napárovaní platby Vám zašleme na e-mailovú adresu zľavový kupón. Tento kupón si uplatníte v termíne jeho platnosti u poskytovateľa zľavy.

Ako si zaktivujem ponuku? Viem to nejako ovplyvniť?
Ponuka sa aktivuje automaticky, dosiahnutím vopred dohodnutého množstva zákazníkov uvedeného pri ponuke - tzv. aktivačný limit ponuky. Ovplyvniť to viete veľmi jednoducho tak, že prilákate ďalších zákazníkov, ktorí si ju rovnako kúpia. Povedzte o nej preto svojím priateľom a známym, prípadne ju jednoducho dajte zdieľať na sociálnych sieťach. 

Ako mi bude doručený zľavový kupón, ktorý som si zakúpil?
Zľavový kupón zasielame elektronicky na e-mailovú adresu zadanú pri registrácii zákazníka.

Zaplatil som za kupón, no zľavová ponuka sa nezaktivovala. Ako dostanem svoje peniaze za zľavový kupón naspäť?
V prípade nezaktivovania zľavovej ponuky vraciame zaplatenú sumu v plnej výške do 14 kalendárnych dní od dátumu jej ukončenia naspäť na Váš účet.

Ponuka je aktívna, zaplatil som, ale zľavový kupón mi neprišiel. Čo teraz?
Zľavový kupón zasielame až po úspešnom napárovaní platby. Najmä v prípade medzibankových prevodov len samotný prevod medzi bankami môže trvať až 2 pracovné dni. Najneskôr na tretí pracovný deň by ste však e-mail s odkazom na zľavový kupón mali určite obdržať. Skontrolujte si preto ešte raz Vašu e-mailovú schránku a nezabudnite pritom ani na spamový kôš. Ak Vám však ani po 72 hodinách od zaplatenia žiadny e-mail s odkazom na zľavový kupón neprišiel, prípadne sa Vaša objednávka javí ako neuhradená, kontaktujte nás na našej zákazníckej linke alebo na podpora@happyday.sk.

Ako si zľavový kupón uplatním?
Pred uplatnením si zľavový kupón vytlačte a predložte ho spolu s identifikačným dokladom priamo u poskytovateľa zľavy na adrese uvedenej na zľavovom kupóne. Nezabudnite, že podmienkou uplatnenia zľavového kupónu u poskytovateľa je splnenie podmienok na ňou uvedených.

Prečo je zľavový kupón vystavený na meno? Ako ho môžem darovať?
Zľavový kupón vystavujeme na meno z dôvodu, aby sme predišli jeho možnému zneužitiu. Ak chcete kupón darovať, je nutné pri vypĺňaní vybrať možnosť Kúpiť ako darček a uviesť meno a priezvisko obdarúvaného. Zľavový kupón zašleme na Vašu e-mailovú adresu, odkiaľ ho viete preposlať obdarovanej osobe, prípadne ho vytlačte a darujte v papierovej forme.

Je zľavový kupón prenosný?
Nie. Zľavový kupón vie využiť iba osoba, ktorej meno je uvedené na kupóne.
Obmedzenie sme zaviedli ako službu pre našich obchodných partnerov – poskytovateľov zliav, aby sme im pomohli predchádzať zneužívaniu kupónov zákazníkmi. Je však iba na ich rozhodnutí, či sú ochotní akceptovať využitie kupónu aj inou osobou ako uvedenou na zľavovom kupóne.

Akým spôsobom môžem zaplatiť za zľavový kupón?
Momentálne podporujeme iba platbu prevodom alebo priamym vkladom na účet. Po potvrdení objednávky Vám na zadanú e-mailovú adresu zašleme informačný e-mail s údajmi pre vykonanie platby.

Môžem zľavový kupónu vymeniť za iný tovar alebo peniaze?
Nie, ak to nie je v podmienkach zľavovej ponuky uvedené inak.

Čo mám robiť, ak mi platnosť zľavového kupónu vypršala?
Zľavový kupón je možné uplatniť iba za vopred určených podmienok, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou zľavovej ponuky. K takýmto podmienkam patrí aj platnosť kupónu, počas ktorej je možné jeho uplatnenie u poskytovateľa. Po ukončení platnosti kupónu nevyužitý zľavový kupón prepadáva bez akéhokoľvek nároku na vrátenie peňazí z dôvodu nedodržania podmienok pre jeho uplatnenie.

Zakúpil som si zľavový kupón, kto a kedy mi vydá daňový doklad o kúpe?
Povinnosť vydať daňový doklad má poskytovateľ zľavy pri uplatnení zľavového kupónu výmenou za tovar alebo poskytnutie služby.

Ak budem s tovarom alebo službou nespokojný, kto rieši moje prípadné sťažnosti alebo reklamácie?
Sťažnosť alebo reklamáciu je potrebné si v zmysle platných právnych predpisov uplatniť priamo u poskytovateľa zľavy na jeho adrese uvedenej na zľavovom kupóne. Zľavový portál túto zľavovú ponuku iba sprostredkoval, a preto nie je účastníkom obchodného vzťahu medzi kupujúcim (zákazníkom) a predávajúcim (poskytovateľom).